viernes, 4 de abril de 2008

Los clown, definitivamente, no existen.

¡Por fin! los HT se han atrevido a confirmar que los clown no existen, mejor dicho, que no sirven para nada en la gestión del espíritu del equipo.

Esto era algo que mayor, venía defendiendo desde hace años y que, otros usuarios de las conferencias, negaban con menor o mayor enfásis, basándose en que, en las reglas del juego, aún se hablaba de algo tan esotérico como la "atmósfera" del equipo.

Definitivamente los HT han hecho una búsqueda exahustiva por todo el código de programa asociado a la gestión del espíritu y no han encontrado nada que utilice la popularidad del jugador con mayor liderazgo del equipo, el famoso "clown".

El mensaje de HT-Tjecken en la conferencia Global en inglés es: 11041462.431 publicado el viernes 04/04/2008 a las 17:22. El texto es el siguiente:



We can't take them all today unfortunately, but at the same time I feel you deserve to get something. So...what about the clowns? The myth of the myths, or are they for real?

Myth 1: Clowns

Description: The myth says clowns (=player in a team with high agreeability and high(est) leadership) have a positive impact on team spirit.

Test method: In order for the myth to be true the leadership value need to be taken into calculation. So, we listed all code which included the leadership value to find out if there were any code which could (or had the slightest theoretical possibility) to confirm this myth, and then check that code in detail.

Result: We found no code which had the slightest theoretical possibility to confirm the existence of clowns. Not even close.

Verdict: BUSTED! Definitely. These players may have clown masks, but they have no impact on team spirit.

(The rules will naturally take this result into calculation soonish)


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